Call Center
Palvelukeskuksen yhteydessä 24/7 toimiva Call Center vastaanottaa palvelupyynnöt ja hälytykset suomeksi ja englanniksi. Kun keskus saa esimerkiksi ovenavaukseen liittyvän palvelupyynnön, käynnistää päivystäjä sopimuksen mukaiset toimenpiteet ja ohjaa työpyynnön oikealle palveluntuottajalle.
Jokainen hälytys ja palvelupyyntö kirjataan seurannan ja kunkin palveluntuottajan palvelun laadun varmentamiseksi sekä vasteaikojen seurannan helpottamiseksi; järjestelmä tuottaa automaattisesti tarvittavat raportit palvelusta. Myös kaikki puhelut tallennetaan palvelun laadun varmistamiseksi.
Call Center -palvelut
Hissihälytykset
Yksi tärkeä osa kiinteistöturvallisuutta on hissien toiminnan valvonta vuorokauden ympäri. Hissien käyttäjät voivat soittaa hissihuoltoyhtiöön ja ilmoittaa viasta tai hissi voi lähettää automaattisesti hälytyksen hälytysvalvontajärjestelmään.
Lue lisääHuoltoliikkeiden vikailmoitukset
Palvelukeskuksen päivystäjät vastaanottavat eri viestintäkanavilla tapahtuvat palvelupyynnöt asiakkailta. Palvelupyynnöt kirjataan asiakkaan tietojärjestelmiin ja tarvittaessa ilmoittamalla vastuuhenkilöille, saadaan tehtävät välitettyä nopeasti asiakkaan kanssa sovitun mukaisesti oikealle taholle.
Lue lisääAvain,- sauna,- ja autopaikka -hallinta
Palvelukeskuspäivystäjämme vastaanottavat myös erilaisia palvelupyyntöjä. Palvelupyynnöt kirjataan asiakkaan kanssa sovittuun järjestelmään ja välitetään toimeksiantosopimuksen mukaisesti eteenpäin toimenpiteitä varten. Tällaisia palvelupyyntöja on esimerkiksi avain-, sauna- ja autopaikkahallinta.
Lue lisääHissihälytykset
Yksi tärkeä osa kiinteistöturvallisuutta on hissien toiminnan valvonta vuorokauden ympäri. Hissien käyttäjät voivat soittaa hissihuoltoyhtiöön ja ilmoittaa viasta tai hissi voi lähettää automaattisesti hälytyksen hälytysvalvontajärjestelmään.
Lue lisääHuoltoliikkeiden vikailmoitukset
Palvelukeskuksen päivystäjät vastaanottavat eri viestintäkanavilla tapahtuvat palvelupyynnöt asiakkailta. Palvelupyynnöt kirjataan asiakkaan tietojärjestelmiin ja tarvittaessa ilmoittamalla vastuuhenkilöille, saadaan tehtävät välitettyä nopeasti asiakkaan kanssa sovitun mukaisesti oikealle taholle.
Lue lisääAvain,- sauna,- ja autopaikka -hallinta
Palvelukeskuspäivystäjämme vastaanottavat myös erilaisia palvelupyyntöjä. Palvelupyynnöt kirjataan asiakkaan kanssa sovittuun järjestelmään ja välitetään toimeksiantosopimuksen mukaisesti eteenpäin toimenpiteitä varten. Tällaisia palvelupyyntöja on esimerkiksi avain-, sauna- ja autopaikkahallinta.
Lue lisää