Hälytyskeskus - K2 Turvapalvelut

Hälytyskeskus turvaa omaisuutesi

Hälytyskeskuspalvelun ja etäkäytön avulla voidaan säästää jopa 85 % hälytyskäynneistä. Hälytyskeskus toimii 24/7 vuoden jokaisena päivänä ottaen vastaan hälytykset kiinteistö-, turva- ja kameravalvonnasta. Mikäli kiinteistön toiminta poikkeaa tavanomaisesta, saa hälytyskeskus siitä tiedon välittömästi. Etäyhteyden avulla ammattitaitoinen päivystäjä analysoi hälytyksen syyn ja ryhtyy tarvittaviin toimenpiteisiin kutsuen paikalle tarvittaessa kiinteistönhoitajan tai vartijan ja ottamalla kriittisissä tilanteissa yhteyden hätäkeskukseen.

Hälytyskeskuspalvelut

Turvallisuusjohtaminen

Turvallisuusjohdon palveluilla varmistetaan kiinteistön toiminnan jatkuva säännöstenmukaisuus.

Lue lisää

Etävalvonta

LVIS-hälytyksen tullessa etävalvontakohteesta palvelukeskustyöntekijä ottaa kiinteistön rakennusautomaation etähallintaan ja analysoi hälytyksen syyn.

Lue lisää

Kameravalvonta

Palvelukeskus vastaanottaa kameroiden kuvaa 24/7 ja poikkeamien ilmetessä käynnistää tilaajan toimintaohjeiden mukaiset toimet.

Lue lisää

Hälytysvalvonta

Kun kiinteistössä tapahtuu murtohälytys, hälytysvalvontalaitteet ilmoittavat tapahtumasta palvelukeskukseen. Palvelukeskuksen päivystäjät tekevät hälytyksestä riskianalyysin ja ryhtyvät tarvittaviin toimenpiteisiin.

Lue lisää

Linjavalvonta

Linjavalvontapalvelulla varmistetaan kiinteistön paloilmoitinjärjestelmän hälytyksensiirron jatkuva toimivuus. Hätäkeskus ei ota vastaan linjavikoja, vaan ne pitää ohjelmoida 24/7 toimivaan palvelukeskukseen.

Lue lisää

Hälytyskuvavalvonta

Asiakkaan kameravalvontajärjestelmä antaa määritellyn alueen rikkomisesta hälytyksen palvelukeskuksen hälytysvalvontaohjelmaan. Hälytyksen tullessa palvelukeskus käynnistää riskiarvion perusteella välittömästi toimenpiteet asiakkaan toimeksiantosopimuksen mukaisesti.

Lue lisää

Palvelukeskus

K2 Turvapalveluiden palvelukeskus on Finanssialan Keskusliiton hyväksymä hälytyskeskus (SFS-EN 50518), joka tarjoaa valvonta-, viestintä-, ohjaus- ja raportointipalveluita.

Lue lisää

Turvallisuusjohtaminen

Turvallisuusjohdon palveluilla varmistetaan kiinteistön toiminnan jatkuva säännöstenmukaisuus.

Lue lisää

Etävalvonta

LVIS-hälytyksen tullessa etävalvontakohteesta palvelukeskustyöntekijä ottaa kiinteistön rakennusautomaation etähallintaan ja analysoi hälytyksen syyn.

Lue lisää

Kameravalvonta

Palvelukeskus vastaanottaa kameroiden kuvaa 24/7 ja poikkeamien ilmetessä käynnistää tilaajan toimintaohjeiden mukaiset toimet.

Lue lisää

Hälytysvalvonta

Kun kiinteistössä tapahtuu murtohälytys, hälytysvalvontalaitteet ilmoittavat tapahtumasta palvelukeskukseen. Palvelukeskuksen päivystäjät tekevät hälytyksestä riskianalyysin ja ryhtyvät tarvittaviin toimenpiteisiin.

Lue lisää

Linjavalvonta

Linjavalvontapalvelulla varmistetaan kiinteistön paloilmoitinjärjestelmän hälytyksensiirron jatkuva toimivuus. Hätäkeskus ei ota vastaan linjavikoja, vaan ne pitää ohjelmoida 24/7 toimivaan palvelukeskukseen.

Lue lisää

Hälytyskuvavalvonta

Asiakkaan kameravalvontajärjestelmä antaa määritellyn alueen rikkomisesta hälytyksen palvelukeskuksen hälytysvalvontaohjelmaan. Hälytyksen tullessa palvelukeskus käynnistää riskiarvion perusteella välittömästi toimenpiteet asiakkaan toimeksiantosopimuksen mukaisesti.

Lue lisää

Palvelukeskus

K2 Turvapalveluiden palvelukeskus on Finanssialan Keskusliiton hyväksymä hälytyskeskus (SFS-EN 50518), joka tarjoaa valvonta-, viestintä-, ohjaus- ja raportointipalveluita.

Lue lisää

Tutustu myös näihin:

Kiinteistövalvomo

Kiinteistövalvomo Tutustu

Call Center

Call Center Tutustu

Case Tokmanni

Tokmanni on suomalainen Pohjoismaiden suurin käyttötavaroiden myyntiin keskittynyt halpakauppaketju, johon kuuluu n. 190 myymälää eri puolilla Suomea.

Toimimme Tokmannille strategisena kumppanina palvelukeskuksen, kiinteistön etäkäytön ja turvavalvonnan osalta. Näissä toimimme tietenkin hyvässä yhteistyössä niin kiinteistöhuollon kuin vartiointiliikkeiden kanssa.

K2 Turvapalveluiden palvelukeskus ottaa vastaan kiinteistöihimme liittyvät palvelupyynnöt ja toimittaa ne muille yhteistyökumppaneille. Samalla täydentyy jatkuvasti kiinteistöjen huoltokirja, jossa järjestelmänä käytetään Eners-huoltokirjaa.

”Olemme toimineet yhteistyössä K2 Turvapalveluiden kanssa vuodesta 2015 alkaen ja homma on toiminut todella hyvin. Samalla kun olemme saaneet kiinteistöissämme aikaan energiansäästöä, on palvelu ollut meille helppoa ja säntillistä. Lisäksi kaikki asiat on dokumentoitu erittäin kattavasti. Uskallan kyllä suositella K2 Turvapalveluiden apuja”, kommentoi Tokmannin turvallisuus ja kiinteistötoimintojen päällikkö Seppo Tokola.