Kiinteistövalvomopalvelut

Etävalvonta

LVIS-hälytyksen tullessa etävalvontakohteesta palvelukeskustyöntekijä ottaa kiinteistön rakennusautomaation etähallintaan ja analysoi hälytyksen syyn. Hälytyksen aiheuttajasta riippuen se korjataan, ja tarvittaessa paikalle kutsutaan kiinteistönhoitaja. Hälytykset kirjataan seurantajärjestelmään ja kiinteistön omaan huoltokirjaan.

Palvelu sisältää:

  • kiinteistön hälytystiedon vastaanottamisen palvelukeskukseen
  • tarpeettomien hälytys- ja huoltokäyntien minimoinnin etäkäytön avulla
  • hälytystiedon analysoinnin ja toimenpiteiden välittömän käynnistämisen 24/7 toimeksiantosopimuksen mukaisesti

 

  • kiinteistönhoitajan tai vartijan paikallekutsun tarkistamaan tilanteen
  • ilmoittamisen hätäkeskukseen  kriittisissä hälytyksissä