Kiinteistövalvomopalvelut

Kiinteistöhälytys

Kiinteistöhälytyksen tullessa sopimuksesta riippuen kiinteistö otetaan etähallintaan, hälytyksen syy analysoidaan ja se kuitataan itse tai tarvittaessa välitetään huoltoyhtiölle. Kiinteistöhälytys tulee esimerkiksi LVI-laitteista tai kylmälaitteista, kun jokin prosessin mittausarvo ylittää sille asetetun ylä- tai alarajan. Hälytys tulee myös esimerkiksi silloin, kun prosessin ohjaukset ovat ristiriidassa keskenään, lämmöntalteenottolaitteisto ei toimi tai iv-kanaviston paine poikkeaa sille asetettujen rajojen ulkopuolelle.

Analysoimalla hälytyksen sisältö etäkäytön avulla voidaan saavuttaa jopa 85 % vähennys ja kulusäästö hälytyskäynneissä.

Palvelu sisältää:

  • kiinteistön hälytystiedon vastaanottamisen palvelukeskukseen
  • hälytystiedon analysoinnin ja toimenpiteiden välittömän käynnistämisen 24/7 toimeksiantosopimuksen mukaisesti

  • kiinteistönhoitajan tai vartijan paikallekutsun tarkistamaan tilanteen
  • ilmoittamisen hätäkeskukseen  kriittisissä hälytyksissä