Kiinteistövalvomopalvelut
Kiinteistöhälytys
Kiinteistöhälytyksen tullessa sopimuksesta riippuen kiinteistö otetaan etähallintaan, hälytyksen syy analysoidaan ja se kuitataan itse tai tarvittaessa välitetään huoltoyhtiölle. Kiinteistöhälytys tulee esimerkiksi LVI-laitteista tai kylmälaitteista, kun jokin prosessin mittausarvo ylittää sille asetetun ylä- tai alarajan. Hälytys tulee myös esimerkiksi silloin, kun prosessin ohjaukset ovat ristiriidassa keskenään, lämmöntalteenottolaitteisto ei toimi tai iv-kanaviston paine poikkeaa sille asetettujen rajojen ulkopuolelle.
Analysoimalla hälytyksen sisältö etäkäytön avulla voidaan saavuttaa jopa 85 % vähennys ja kulusäästö hälytyskäynneissä.
Palvelu sisältää:
- kiinteistön hälytystiedon vastaanottamisen palvelukeskukseen
- hälytystiedon analysoinnin ja toimenpiteiden välittömän käynnistämisen 24/7 toimeksiantosopimuksen mukaisesti
- kiinteistönhoitajan tai vartijan paikallekutsun tarkistamaan tilanteen
- ilmoittamisen hätäkeskukseen kriittisissä hälytyksissä